diumenge, 28 de febrer del 2021

Can Robert, Cova Sta. Agnès, Corral de Can Pelacs, Can Robert.

Itinerari que surt del parking de Can Robert, passa per els enterraments neolítics de Cant Robert i puja fins l'agulla de La Cova del Drac per la canal de l'Abella, on trobem al inici de la canal, un forn de calç a la nostra dreta, mig tapat per la vegetació i a 5m mes amunt per el camí, a la nostra esquerra, l'avenc de la Canal de l'Abella. Segueix la canal fins dalt i baixa per l'altra costat, trobant mes avall el trencall a la nostra dreta del camí de Font Soleia, trencall que es deixa per anar mes avall  a la cova de Sta, Agnes.

Segueix baixant i gira a l'esquerra, per un corriol molt poc mercat, mig tapat per branques i vegetació, per pujar per sota les impressionants parets d'El Cabrit, al coll que separan els Turons del Cabrit al del Nou Cabres.

De dalt el coll, gira a l'esquerra per pujar per la canal de l'Obaga del Trull, o Canal del Boc,( quedant-se a la nostra dreta La Canal Fonda), fins al final, que ens deixa al camí de La Carena del Pagés. Segueix direcció La Mola i uns metres mes endavant, agafa el corriol que baixa per la Canal de la Pedrera, fins a Can Pèlacs, desviantes uns metres a l'esquerra per anar a la gran Balma Corral de Can Pèlacs i tornant al camí passant per l'avenc de Can Pèlacs i al final girar a l'esquerra deixant el trencall de la dreta que va a Can Pèlacs, per passar per Can Garrigosa i passats uns metres del trencall a l'esquerra que porta a la masia, agafar el corriol que surt a la esquerra , que porta al parking de Can Robert.